Innovative Social Network Digital Media & Mobile Convergence Forum 2012 **

ฝากข่าว โดย :

The Executive Alliance Co Ltd | Public Seminar Division

INNOVATIVE SOCIAL NETWORK DIGITAL MEDIA & MOBILE CONVERGENCE FORUM 2012

งานประชุมนวัตกรรมการสื่อการการตลาดผ่านสังคมออนไลน์ สื่อดิจิตอล และ สมาร์ทโฟน

 

เพื่อเจาะลึกทุกประเด็น พร้อมเผยกระแสคอนเวอร์เจนซ์ล่าสุดกับการหลอมรวมสื่ออินเตอร์เน็ต โทรทัศน์ โทรศัพท์มือถือ เข้าไวด้ด้วยกัน พร้อมกับเกาะกระแสเทคโนโลยี และสินค้าสมัยใหม่ นอกจากนี้ยังรวมถึงการเจาะตลาดสังคมออนไลน์ การโฆษณาออนไลน์ และการพัฒนาของสังคมดิจิตอลในรูปแบบใหม่ๆ ผ่านเน็ตเวิร์กต่างๆไปพร้อมกับเราในงานประชุมนวัตกรรมการสื่อสารการตลาดผ่านสังคมออนไลน์ สื่อดิจิตอล และสมาร์ทโฟน | Innovative Social Network Digital Media & Mobile Convergence Forum 2012  ในวันที่ 18-19 มกราคม 2555 ณ โรงแรมพูลแมน คิงพาวเวอร์ กรุงเทพ

 

Digital Media

Conference Highlights:

  • Commerce Expo: The Emergence of Digital Media Diversities & the Virtual Connection of Digital Entertainment Platform in 2011-2012
  • RS PLC: Discovering Insights of Social Media, Online Advertising and Social Commerce Marketing Trends & Strategies in 2011-2012
  • True Corp: Top Social Mobile Trends & Applications 2011-2012
  • Exclusive Panel Discussion: “The True Convergence of Digital Media Entertainment, Social Media & Mobile Innovation: Synchronization of Multi-Media Platforms and How Marketers Should Thrive on Enriched Media Connection in Digital World”
  • LG Electronics: “The Mystery of Jariya” Developing IMC Strategies across Multi-Media Platform Integration.
  • Index Creative Online: Creating “Live” Experience through Engaging Consumers with “Smart Phone Application & Mobile Entertainment”
  • Charoen Pokphand Food: ” CP Sausage Mansion: (The First Online Sit-Com in Thailand) Integrating Dynamics of Media Integration (Social Media, Mobile and Other Digital Entertainment) and creative Campaign Creation to Drive Customer Engagement & Loyalty
  • L’Oreal Thailand: Designing a Hit and Right Online Advertising that liked by viewers
  • GMM Thai Hub (GTH) Digital Content Creation, Optimization and Distribution Strategies – How GTH Make a Big Hit in Society!
  • Sansiri Plc: Effective Facebook Engagement to Grow Your Fan Base and Activity Offline
  • McFiva: Twitter for Marketers in Cultivating Communities & Optimizing Engagement
  • Effective Measure International: Metrics, Framework & Process in Measuring New Media Marketing, Influence & Brands in Multi-Media Platform & ROI

 12 Panel Speakers from Leading Digital Marketing Organizations are Here !

 

Top Reasons Why You Should Attend

  • Tackle changes in digital convergence and multi-media platform
  • Gain insights into innovative strategies to merge new media, mobile platform and social network into single framework
  • Firmly establishing digital marketing & multi-platform strategies
  • Profiting from mobile marketing and new application development
  • Updating facebook marketing gimmicks and tools
  • Designing and launching twitter marketing and expand your target market through twitter.com
  • Exposing new case studies and practical tips
  • Effectively launching LBE marketing campaigns
  • Executing effective online marketing strategies through changes of time
  • Extending and distributing digital content creation to create buzz and branded content gimmicks
  • A holistic digital media investment and measurement strategies to evaluate your new media marketing performance and benchmark your spending against business peers
สอบถามข้อมูลเพิ่มเติม | more infomation
The Executive Alliance Co Ltd
Tel. 02-1862671
Fax. 02-1862672
E-mail: info@executive-all.com
Website: http://www.executive-all.com

Related Posts